  • Data: 2009-03-24 22:18:09
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gqbkmh$cms$1@news3.onet...

    > Statystyczny Polak zarabia 3k brutto miesięcznie, mieszka w bloku z płyty
    > i posiada 10 letnie auto. Co tu może niby spaść ? Wysiedlą ludzi do
    > baraków, zabiorą im stare graty ?

    Być może stracą pracę. Od tego się zacznie. W najlepszym przypadku w
    zależności od wieku znajdą nową, gorzej płatną albo przejdą na pożal się
    Boże wcześniejszą emeryturę. Zmuszeni zostaną do pozbycia się auta, bo nie
    starczy im na ubezpieczenie. Będą mieszkać w trzy pokolenia w tym
    rozwalającym się bloku z płyty.
    Wystarczy? Czy może nadal uważasz, że nikomu ta stopa się nie obniży, bo
    nie może być już gorzej niż teraz.

    > Czym jest obecny kryzys wobec tego co było wtedy ? Z perspektywy PL
    > niczym wielkim.

    Ech, rozbrajają mnie takie porównania. I powiem szczerze, że nie mam siły
    na polemikę z kimś, kto nie rozumie pewnych zależności. W zeszłym roku
    męczyło mnie tłumaczenie ludziom, że NAPRAWDĘ kryzys na rynku hipotecznym w
    USA ma przełożenie na sytuację w Polsce. Dziś już nie daję rady. Może lada
    dzień, tydzień, miesiąc odczujesz to, o czym piszę, na własnej skórze. Nie
    życzę Ci tego rzecz jasna, a wręcz przeciwnie. Życzyłbym sobie, by nikt z
    nas tego nie odczuł.