    From: donquijote <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank naliczył kupę kasy za prowadzenie rachunku.
    Date: Mon, 07 Aug 2006 23:31:29 +0200

    Catbert napisał(a):

    > Kiedyś banki zawierały sobie klauzulę zamknięcia konta, gdy przez pół
    > roku nie było operacji poza dopisaniem odsetek.

    Czy bank ma faktycznie prawo zamknąć mi konto w sytuacji, kiedy nie
    wykonuję na nim żadnych ruchów?

    Sytuacja hipotetyczna. Mam konto bez opłat za prowadzenie rachunku,
    saldo przez 6 m-cy wynosi +50zł, na rachunku żadnych ruchów nie
    wykonuję. Czy bank może mi wypowiedzieć umowę?

    Sytuacja nr 2. Mam konto z którego korzystam jedynie online i tylko
    podpatruję stan jednostek funduszu inwestycyjnego. Poza tym żadnych
    ruchów na koncie nie mam. Czy bank może mi wypowiedzieć umowę?

    pozdrawiam
    donquijote