eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela › Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
  • Data: 2008-12-20 14:06:04
    Temat: Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:giirk3$745$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Tu jest dużo więcej szczegółów. Mam wrażenie że przelewy będą chodzić
    > dłużej i będą droższe
    > http://www.rp.pl/artykul/208829,236493_Bank_musi_spr
    awdzac_numer_adresata_przelewu__.html
    >

    Jak dla mnie niezle kretynstwo. Ciekawe co by sie stalo gdyby banki zaczely
    odrzucac, ze wzgledu na "bledne" dane beneficjenta, przelewy na splate KK.
    Zwykle uzytkownicy kart wpisuja tam swoje dane, a nie dane issuera.
    Ciekawe kto bedzie ponosil odpowiedzialnosc ze to, ze np. nie dojrze pensja,
    bo odbiorca ma 2 imiona.

    Oczywiscie rozwiazaniem jest to, ze zamiast nazwy odbiorcy bedzie wpisywany
    numer PESEL w przypadku osob fizycznych i NIP w przypadku osob prawnych.
    Hm... ale tu zastrzezenia bedzie mial zapewne GIODO. Juz wiem... wrocimy do
    czasow czekow i przekazow pocztowych na adres :).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1