eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właścicielaRe: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
  • Data: 2008-12-20 20:38:49
    Temat: Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właściciela
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Gru, 13:57, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Dannyboy <d...@p...pl> writes:
    > > Chyba Bank odbierający ponosi odpowiedzialność za zaksięgowanie
    > > pieniędzy na właściwym rachunku.
    >
    > Oba banki odpowiadaja za wykonanie zlecenia.
    >
    > > Przeciez Bank wysylajacy przelew nie ma dostępu do danych osobowych w
    > > banku odbierającym przelew.
    >
    > To nie powoduje, ze oba banki nie moga sie upewnic ze zlecenie zostalo
    > wykonane prawidlowo.
    >
    > > Po drugie co z kontami powiazanymi z kartami instrumentem
    > > elektronicznego pieniadza (np karty przedplacone).
    >
    > Nie widze tu zadnego problemu.
    >
    > Tak czy owak, przeciez zawsze tak bylo. Nie pamietam kiedy ostatnio
    > widzialem zwrot ze wzgledu na brak zgodnosci numeru konta i nazwy
    > beneficjenta, ale na pewno bylo to w tym tysiacleciu i na pewno
    > nie dotyczylo Sybiru.

    > --
    > Krzysztof Halasa


    Mi się zdarzyło . Mój klient firmowy zmienił nazwę w międzyczasie a
    kontrahent wysłał pieniądze na konto z poprzednią nazwą odbiorcy.
    Zostało to wyłapane przez backoffice bankowy i trzeba było sprawę
    wyjaśniać żeby środki się nie odbiły.

    --
    pozdrawiam
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1