eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
  • Data: 2008-11-20 19:44:35
    Temat: Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:
    > Sadzisz, ze pracownik banku powiedzial mu takie bzdury z kursem srednim
    > NBP? Ja nie wierze w to, bo jest to chyba jedna z najczesciej
    > poruszanych spraw przez klientow.

    wiesz... ja przed wyjazdem do Indii takze dowiedzialem sie na infolinii
    citka, ze to jest amerykanski bank, i takze moja karta kredytowa
    mastercard bedzie rozliczana poprzez dolara, a nie euro (co oczywiscie
    jest nieprawda) i pracownik nie chcial slyszec o tym, ze moze byc inaczej

    Rowniez nie mialem najmniejszej szansy na uzyskanie informacji, jaki
    jest (aktualnie, dzis - tz wtedy jak pytalem) koszt waluty indyjskiej
    (rupii indyjskich) w Citku. Kilka razy dzwonilem - no nie byli mi
    w stanie powiedziec :/
    Zreszta w mBanku takze nie byli mi w stanie powiedziec...

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1