  • Data: 2023-10-08 16:57:44
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 paź 2023 o 10:23, _Master_ pisze:

    > Wiedziałem. ;-)

    Co wiedziałeś?
    Niby każdy wie, że oskarżaniem kogoś ujawnia swe własne grzechy...
    Co wiedziałeś? -- wiedziałeś, że potwierdzisz tę regułę?
    Z premedytacją potwierdzałeś?
    Chcesz zapłaty za Twą pomoc w demaskowaniu mych oprawców?
    Nie zamawiałem Twej pracy -- składam Ci podziękowania, co
    wg mnie jest wystarczającą zapłatą za Twój trud i ogólnie
    za Twój udział w tej... kwestii? materii? ;) sprawie?...

    > A jak Ci płacił wisienki to zabierał też mnie ;-)

    Z Tobą zawarł umowę i ze mną zawarł -- kiedyś ode mnie banki brały. :)

    > Sprawiedliwości chcesz?

    Skąd ten dziwny wniosek w tym miejscu?!

    > Idź

    Nie jestem Twym parobkiem, sługą czy niewolnikiem...

    > Czarzasty Ci da ;-)

    Czarzastość kojarzę z gęstą czupryną -- moje łysienie nie wyciska
    łez z mych ślicznych oczu... [czapki kosztują mniej niż fryzjerzy
    a peruki bywają takie ładne...]

    > jak złodziej okradnie moje mieszkanie to pretensje będziesz miał
    > o wzrost składek do mnie czy do złodzieja i ubezpieczalni?

    Lubię mBank między innymi z uwagi na niskie składki ubezpieczeniowe.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s