  • Data: 2023-10-09 12:41:19
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Oct 2023 21:52:59 +0200, cef wrote:

    > A ja pamiętam, że Ty jesteś wyznawcą tezy, że nie ma
    > darmowych obiadów (szczególnie w bankowości),
    > więc jeśli bank "daje" 30 tysi, to skąd je ma?

    w tym przypadku - chcial ukraść Masterowi, ale sprawa się rypła :-)

    Pytanie jak sie bank z drugiej strony zabezpieczył, i czy ciągle takie
    zabezpieczenia miał - niestety, próżno szukać informacji w raportach
    banków. Czasem cos piszą o swapach.
    Swapy są raczej krótsze, więc moze juz wygasły, a nowe - nie wiadomo.

    J.