  • Data: 2009-02-19 12:01:36
    Temat: Re: Banki lekceważą ustawę o ochronie danych osobowych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:878wo4rjiy.fsf@kjonca.kjonca...
    > "MK" <m...@i...pl> writes:
    >
    > Sprowadzając sprawę do absurdu, tylko w drugą stronę, powinniśmy czytać
    > wszystkie spamy które do nas przychodzą, przecież tyle pracy zostało
    > włożone w przygotowanie pięknych obrazków penisa, pastylek wiagry itp :)
    > KJ

    Popatrz na to z drugiej strony - np. natarczywe wciskanie ulotek w
    centrum miasta. Teoretycznie, to mogą ci te osoby wisieć. Ale ja np. zawsze
    biorę ulotkę jak mi dają bo dzięki temu x osób ma pracę:

    - ktoś musi ściąć drzewo,
    - ktoś musi je prztransportować,
    - x ludzi zrobić z tego papier,
    - zakład poligraficzny zaprojektować i wydrukować ulotki,
    - x ludzi roznieść te ulotki na terenie miasta.

    Dzięki temu x ludzi ma pracę, zarobek i może właśnie dzięki temu, że ją
    mają tobie uda się im coś sprzedać, czy świadczyć inną usługę, a jeśli
    pracujesz w budżetówce to może dzięki temu nie wygryzą Cię oni z twojej
    pracy.

    Spam internetowy to dużo inne zjawisko - niskie koszty i masowa skala.
    Praktycznie taki sam koszt ponosi nadawca spamu wysyłając go do tysiąca, czy
    też miliona osób.