  • Data: 2010-04-01 08:51:44
    Temat: Re: Banki lubią być napadane
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (01.04.2010 09:42), MK wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > 2min dla kazdej kwoty? Banki nie podaja kwot jakie sa kradzione, ale tam
    > gdzie to wyplywa mowi sie o bardzo niskich, wlasnie takich jakie
    > odpowiadaja czasowi oczekiwania kilkunastu sekund.
    > 2 minuty przy kazdej transakcji wydaje mi sie przesadzone, bo przeciez
    > przy wplacie takze trzeba otworzyc szulkade zeby wlozyc pieniadze, a to
    > by oznaczalo, ze taka wplata/wyplata musi trwac ze 4 minuty. Co podczas
    > takiego oczekiwania robia klient i kasjer? Patrza sobie namietnie w
    > oczy? ;)

    Kasjer namiętnie drukuje papiery które klient namiętnie podpisuje.
    Dodatkowo, kasjer drukuje rotacyjnie na wszystkich drukarkach w
    oddzialen (więc sobie pochodzi) oraz walczy z systemem który mu się
    zawiesza (więc sobie poklika).

    4 minuty na transakcję (nawet wpłaty) w Mille to jest tryb
    superekspresowy.

    p. m.