eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki lubią być napadaneRe: Banki lubią być napadane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    ovia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki lubią być napadane
    Date: Thu, 01 Apr 2010 10:51:44 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hp1mvs$mtu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <tguf4c245hj1.jy73iyjorpw8$.dlg@40tude.net> <hp09gv$opn$1@news.onet.pl>
    <9...@z...googlegroups.com>
    <hp0ct6$qcq$1@opal.icpnet.pl> <hp0det$7td$1@inews.gazeta.pl>
    <hp0dp1$r22$1@opal.icpnet.pl> <hp0f7g$d22$1@inews.gazeta.pl>
    <hp1e2t$1tjt$2@opal.icpnet.pl> <hp1iop$9p2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dwa158.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270112060 23486 83.22.60.158 (1 Apr 2010
    08:54:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2010 08:54:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hp1iop$9p2$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:523838
    [ ukryj nagłówki ]

    (01.04.2010 09:42), MK wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    > news:hp1e2t$1tjt$2@opal.icpnet.pl...
    >>
    >> kilka sekund? jaki w tym sens, przecież tyle samo zajmuje otwarcie
    >> zwykłej szuflady w biurku, w BZWBK opóźnienie to jakieś 2
    >> min....złodziejowi nie opłaca się czekać
    >>
    >
    > 2min dla kazdej kwoty? Banki nie podaja kwot jakie sa kradzione, ale tam
    > gdzie to wyplywa mowi sie o bardzo niskich, wlasnie takich jakie
    > odpowiadaja czasowi oczekiwania kilkunastu sekund.
    > 2 minuty przy kazdej transakcji wydaje mi sie przesadzone, bo przeciez
    > przy wplacie takze trzeba otworzyc szulkade zeby wlozyc pieniadze, a to
    > by oznaczalo, ze taka wplata/wyplata musi trwac ze 4 minuty. Co podczas
    > takiego oczekiwania robia klient i kasjer? Patrza sobie namietnie w
    > oczy? ;)

    Kasjer namiętnie drukuje papiery które klient namiętnie podpisuje.
    Dodatkowo, kasjer drukuje rotacyjnie na wszystkich drukarkach w
    oddzialen (więc sobie pochodzi) oraz walczy z systemem który mu się
    zawiesza (więc sobie poklika).

    4 minuty na transakcję (nawet wpłaty) w Mille to jest tryb
    superekspresowy.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1