eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowymRe: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-24 14:26:29
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ni1fie$q51$...@n...news.atman.pl...

    >Nie Polska, tylko budżet. A co do zasady strata budżetu (tudzież:
    >brak zarobku budżetu) to zys/zarobek polskiej gospodarki, więc dla
    >Polski OK.

    Gdybysmy zyli w izolowanym kraju to moze, ale zyjemy w takim co ma
    sporo powiazan zagranicznych, wiec strata polskiego budzetu to moze
    byc zysk dla niemieckiej gospodarki, z polskich filii :-)

    >Tym bardziej nie widzę tu straty dla Polski. Wywozić mi tak złotówki
    >jak najwięcej, proszę!

    Ale wywozic beda tyle samo. Tylko ze polska filia zamiast pozyczyc w
    "polskim" banku na 5%, z czego 0.44% dla polskich rodzicow, to pozyczy
    w niemieckim banku.
    No ale jesli pozyczy na 4%, to zysk jest ... dopoki zlotowka nie
    spadnie :-)

    J.