eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat problemRe: Bankomat problem
  • Data: 2009-08-16 09:15:39
    Temat: Re: Bankomat problem
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "maruda" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h6897r$aae$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Jeśli ktoś użyje Twojej karty i PINu, to zostanie to zarejestrowane
    > (bankomaty mają wideorejestrację). Jeśli potem na Twojej karcie zdarzy się
    > fraud (zwłaszcza jakiś większy), to bank każe sobie sprawdzić ostatnie
    > wideozapisy ruchów Twojej karty i grzecznie powie "drogi kliencie,
    > ujawniłeś PIN, złamałeś regulamin, a więc wyp...j na drzewo"

    Nie sądzę, żeby polski bank użerał się z tym południowoamerykańskim do tego
    stopnia, żeby wyciągać obraz z kamery... dla reklamacji 45 zł. Koszty
    obsługi reklamacji byłyby większe od spornej kwoty. Pewnie oddadzą dla
    świętego spokoju.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1