  • Data: 2009-08-16 06:31:23
    Temat: Re: Bankomat problem
    Od: maruda <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > ręce i nikt mu karku nie skręci o ile tylko potwierdzisz, że ta osoba
    > posługiwała się twoją kartą za twoją zgodą. Często posługuje się kartą
    > żony podpisując się własnym podpisem i nikomu to nie przeszkadza.
    Oj... stanowczo się sprzeciwię.
    Niech Was Bóg broni, aby udostępniać komuś kartę, a zwłaszcza PIN.
    We wszystkich regulaminach jest punkt o nieudostępnianiu PINu. W
    większości regulaminów jest sformułowany nawet tak (w bandycki sposób),
    że bank nie odpowiada za konsekwencje ujawnienia PINu osobom trzecim.
    [Spróbuj nie ujawnić PINu ochroniarzowi, który ma podgląd wideo na kasy
    w supermarkecie ;) Wiem - da się, zasłaniając pinpad drugą ręką itp, ale
    kto tego pilnuje?]

    Jeśli ktoś użyje Twojej karty i PINu, to zostanie to zarejestrowane
    (bankomaty mają wideorejestrację). Jeśli potem na Twojej karcie zdarzy
    się fraud (zwłaszcza jakiś większy), to bank każe sobie sprawdzić
    ostatnie wideozapisy ruchów Twojej karty i grzecznie powie "drogi
    kliencie, ujawniłeś PIN, złamałeś regulamin, a więc wyp...j na drzewo"

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.