    From: "Grzegorz" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat problem
    Date: Sun, 16 Aug 2009 19:39:58 +0200

    "

    > ręce i nikt mu karku nie skręci o ile tylko potwierdzisz, że ta osoba
    > posługiwała się twoją kartą za twoją zgodą. Często posługuje się kartą
    > żony podpisując się własnym podpisem i nikomu to nie przeszkadza.
    Oj... stanowczo się sprzeciwię.
    Niech Was Bóg broni, aby udostępniać komuś kartę, a zwłaszcza PIN.
    We wszystkich regulaminach jest punkt o nieudostępnianiu PINu. W
    większości regulaminów jest sformułowany nawet tak (w bandycki sposób),
    że bank nie odpowiada za konsekwencje ujawnienia PINu osobom trzecim.
    [Spróbuj nie ujawnić PINu ochroniarzowi, który ma podgląd wideo na kasy
    w supermarkecie ;) Wiem - da się, zasłaniając pinpad drugą ręką itp, ale
    kto tego pilnuje?]

    Jeśli ktoś użyje Twojej karty i PINu, to zostanie to zarejestrowane
    (bankomaty mają wideorejestrację). Jeśli potem na Twojej karcie zdarzy
    się fraud (zwłaszcza jakiś większy), to bank każe sobie sprawdzić
    ostatnie wideozapisy ruchów Twojej karty i grzecznie powie "drogi
    kliencie, ujawniłeś PIN, złamałeś regulamin, a więc wyp...j na drzewo"

    W tym wypadku chodzi o karte do konta IZZY .Mozna wybrac tylko tyle ile
    akurat jest na koncie.Jezeli by sie zdazyla kradziez karty i gotowki to
    mozna sie pogodzic gdby bank nie wyplacil bo udostepnilo sie komus PIN ale
    wedlug mnie bank nie moze sobie zatrzymac nie swoich pieniedzy dlatego ze
    bankomat byl zepsuty cza jakas awaria w systemie banku a tlumaczyc odmowe
    oddania aksy bo ktos inny probowal wybrac.Bank popelnil blad i zlamal umowe
    (zgodnie z ktora chyba sie wybiera gotowke naprawde a nie na niby)i jeszcze
    za to by zostal wynagrodziny.