  • Data: 2011-09-05 10:54:59
    Temat: Re: Bankomaty recyklingowe
    Od: orcio <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-03 11:24, a...@g...pl pisze:
    > Na portalu www.automatykabankowa.pl pojawił się wpis o bankomatach recyklingowych.
    > http://www.automatykabankowa.pl/bankomaty-recyklingo
    we-zdobywaja-swiat-czy-bedziemy-mogli-z-nich-korzyst
    ac-takze-w-polsce/

    > Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii na temat możliwości (ale i sensu)
    > pojawienia się tego typu urządzeń w Polsce.

    Skoro są dobrze znane na rynku to w chinach pewnie jest linia
    produkcyjna, która produkuje do nich odpowiednie nakładki dla skimmerów
    - chyba tak mogę nazwać osoby parające się skimmingiem. Oczywiście
    możemy zostać śmietnikiem krajów lepiej rozwiniętych "żeby było taniej".

    orcio