  • Data: 2009-08-12 17:15:51
    Temat: Re: Bankowa cosa nostra nie ustaje w wysiłkach...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Jestem za tym, żeby znieść przymus notarialny, a jednocześnie uwolnić
    > taksę notarialną. Gwarantuję, ze za pół roku dojdzie do takiego
    > burdelu, że naród sam z kasą w zębach pośpieszy do notariuszy. W USA
    > nie ma przymusu notarialnego, a jednocześnie sądy uwalaja 30 % umów
    > przeniesienia własności nieruchomości z uwagi na ich nieważność.

    Kto będzie chciał ten pójdzie do notariusza, a kto nie ten nie. Dlaczego
    chcesz uszczęśliwiać wszystkich, niekoniecznie zgodnie z ich wolą ?

    Jeden się ubezpiecza od pożaru, inny nie. Jak się komuś spali dom, a się
    nie ubezpieczył to może mieć pretensje do siebie. Jak ktoś nie pójdzie z
    umową do notariusza i sporządzi bubel pod względem formalnym to jest to
    jego kłopot. Powinien być wybór, a teraz nie ma.

    > Obawiam się, ze nie powinno się wypowiadać na tematy, o których wiedzę
    > posiada się więcej niż znikomą. Większość "projektów" umów w formie
    > aktu, sporządzonych przez radców czy adwokatów, trafia do kosza, z
    > uwagi na ich sprzeczność z prawem lub orzecznictwem.

    To może damy notariuszom wyłączne prawo sporządzanie umów wszelakich ?
    Wtedy będzie pełen profesjonalizm.

    > Jest. Możesz udać się do Londynu i tam zawrzeć transakcję.
    > Zaoszczędzisz pieniądze i zrobisz sobie miłą wycieczkę. Bardziej
    > zamożni latają do Sun City w RPA, też polecam.

    Równie dobrze mogę się udać do Londynu na zawsze ale jakby nie o to
    chodzi, żeby uciekać tam gdzie jest normalnie, tylko żeby normalność
    sprowadzać do nas.

    --
    Mithos