  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 13 Aug 2009 13:22:45 +0200
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: Bankowa cosa nostra nie ustaje w wysiłkach...

    Cześć Xbartksie!

    W czwartek, 13 sierpnia 2009, o godz. 11:16:43, napisałeś na temat: "Bankowa
    cosa nostra nie ustaje w wysiłkach..."
    xbartx b...@h...net, news:h60llr$sio$5@inews.gazeta.pl

    > Podam dla przeciw wagi drugą stronę medalu. Moja mama od kiedy dostaje
    > emeryturę do mBanku widzi same zalety - nie musi czekać na listonosza, co
    > więcej na koncie pieniądze pojawiają się kilka dni szybciej niż pocztą.

    Ja swoich rodziców przekonałem prawie 10 lat temu albo raczej
    zadysponowałem, emerytury na konto i już :)
    Konto wspólne Inteligo. Co prawda od 10 lat mieszkamy na wsi ale nie ma z
    wypłatą większego problemu, ojciec szybko opanował bankomat (trochę daleko
    ode mnie bo 30km) a i można wypłacić na poczcie kartą Inteligo, która jest
    już od mojej wsi oddalona tylko 4km.
    Co prawda nie każdemu emerytowi to odpowiada, bo trzeba dojechać, bo jest
    chory itp.
    Ale kasa jest szybciej na koncie, nie ma obawy, że listonosza ktoś napadnie
    i będzie poślizg w wypłacie czy listonosz nigdy nie ma drobnych na końcówki
    ;-))

    > Zawsze listonoszowi jakąś końcówkę odpalałam czyli teraz jest nawet do
    > przodu ;)

    Czy raczej sam sobie odpalał? :))

    > Nie zmienia to faktu, że w małych miejscowościach i wsiach opcja konto
    > jest raczej mało wygodna, no chyba że konto w banku pocztowym ;)

    Albo jak wyżej, Inteligo/PKO BP i wypłata na poczcie bez prowizji.

    Jednak będą tacy szczególnie na wsiach, że będą woleli kasę do ręki.
    Poczta daleko, nie ma czym i jak dojechać i to też kosztuje, choroba czy
    inwalidztwo.

    --
    Hej!
    TZ

    - W naszej szkole jest dziewczęcy chór mieszany -