    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowa cosa nostra nie ustaje w wysiłkach...
    Date: Thu, 13 Aug 2009 21:01:32 +0200

    Mithos napisał(a) w wiadomości: ...

    >Kto będzie chciał ten pójdzie do notariusza, a kto nie ten nie. Dlaczego
    >chcesz uszczęśliwiać wszystkich, niekoniecznie zgodnie z ich wolą ?

    To jest kwestia skomplikowania prawa (stanowionego). Napędza to klientów
    notariuszom i innym prawnikom. Gdyby było mniej ograniczeń prawnych
    i wymogów formalnych, rzadsze były by przypadki, że umowa jest z prawem
    "niezgodna".
    Popieram Mithosa. Zresztą do niedawna niektórych umów nie trzeba było
    sporządzać notarialnie. Potem stworzono sztucznie popyt na niektóre
    usługi.
    Tak jak popyt na konta dla emerytów.

    Uwaga j.w. Jakie porąbane musi być więc prawo...

    >To może damy notariuszom wyłączne prawo sporządzanie umów wszelakich ?
    >Wtedy będzie pełen profesjonalizm.

    Uważaj, bo ktoś (poseł, urzędnik, notariusz?) to może wziąć serio.
    I będą poranne dyżury notarialne w sklepie z bułeczkami. Wiem, przesada,
    wystarczy nakaz płacenia rejestrowaną kartą.

    >Równie dobrze mogę się udać do Londynu na zawsze ale jakby nie o to
    >chodzi, żeby uciekać tam gdzie jest normalnie, tylko żeby normalność
    >sprowadzać do nas.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/calodobowy_nadzor
    _w_brytyjskich_domach_105670.html

    Z tym sprowadzaniem ostrożnie, pojęcie normalności jest jednak względne...

    Arek