  • Data: 2005-01-20 21:55:18
    Temat: Re: Bardzo Zagadkowe WBK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jan 2005 18:30:24 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >ja co prawda nie prosiłem o podwyższenie, ale podejrzewam, że jak
    >będziesz miał w garści potwierdzone wypowiedzenie umowy, to negocjacje
    >pójdą gładko...

    albo i nie. ja wypowiedzialem kilka miesiecy temu, jak sie konczyl
    okres waznosci, a mialem karte 4 lata i uzywalem. i nic, nikt nie
    zadzwonil. znaczy to nie byla taka taktyka - wypowiadam, zeby wznowili
    za darmo. wypowiedzialem, bo wlasnie sobie wzialem w BPH za darmo.
    ale nie mowie ze bym sie nie dal przekonac - co jak co, ale internet
    do tych kart to maja najlepszy na rynku.
    no ale jak nie zadzwonili, to pies im morde lizal ;)

    G.