  • Data: 2005-01-20 22:03:08
    Temat: Re: Bardzo Zagadkowe WBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > co jak co, ale internet
    > do tych kart to maja najlepszy na rynku.

    BZWBK?
    Nie wiem jak w innych, ale na pewno brakuje tego: blokady - jest tylko
    kwota. A że często blokada trwa kilka dni, to mi potrafi się ładnych kilka
    transakcji znaleźć w blokadzie i ni cholery nie wiadomo które (tak, można
    dodawać kombinacje liczb ze slipów). Dodatkowo przy trochę większych
    zakupach bywało, że limit mi się kończył przez te blokady. Gdyby tak rozbili
    te blokady na poszczegółne kwoty i miejsca zakupu

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret