  • Data: 2004-03-24 13:52:07
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Tak w ogóle to co Ci przyszło do głowy, żeby zakładać tam konto? :-)

    Tak w ogole, to byl tylko jeden powod: powiadomienia mailem o zmianach
    na koncie. Zaden bank tego nie oferuje w takiej postaci.

    Poza tym konto kosztuje raptem 10 zeta miesiecznie, czyli bez bolu. Tym
    bardziej, ze uslugi sa darmowe (tak mi sie wydaje, bo zapomnialem zabrac
    ulotke), wiec wiekszych kosztow nie bedzie.

    Bartol