  • Data: 2012-08-12 21:50:00
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus wrote:

    > Jakbyś rozwinął trochę. Żyłeś w PRLu czy wiesz to z drugiej ręki?
    >
    > Ja Tam byłem. Prawo wyborcze nabyłem w 1972. Dobrze pamiętam tamtą
    > demokrację. Do wyborów stratowały zawsze te same trzy partie i zawsze
    > tworzyły tę samą koalicję. PZPR, ZSL i SD. Wszyscy dużo chętniej chodzili
    > na wybory bo frekwencja wahała się od 96% do 98%. O frekwencji decydowała
    > osobista ambicja I Sekretarza KC PZPR. Był sejm, w którym wszyscy posłowie
    > byli członkami rządzącej koalicji. Wolność słowa i prasy przejawiała się
    > tym, że we wszystkich gazetach centralnych i regionalnych były te same
> [...]

    Dodam jeszcze by Ci ułatwić porównania. W każdym zakładzie pracy, w każdym
    biurze były komórki partyjne PZPR. nazywało się to Komitet Zakładowy PZPR.
    Były wszędzie gdzie ludzie byli organizowanie by mogli pracować na chwałę
    Ojczyzny. Ciekawa jest też była organizacja życia na wsi. Ale to już napisze
    po tym jak Ty podzielisz się swoją oceną własnej przytomności.