  • Data: 2009-07-18 23:36:58
    Temat: Re: Bessa wg Roberta Prechtera
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Zakladalem dolek USD-Index w dniu 29.06.09. Dolek zostal osiagniety dnia
    > 30.06.09 i jak na razie nie zostal on przebity w dol. Jesli rozpoczalby sie
    > wzrost usd-index, to faktycznie potwierdzaloby to prognoze Prechtera.

    nieprawda ze dolek zostal osiagniety 30.06, bylo wtedy 80.11 a na piatkowym
    zamknieciu 79.49 i to jest aktualny dolek. chocaiz oczywiscie roznice sa tak
    minimalne ze tak naprawde od poczatku czerwca USD index stoi w miejscu.

    w kazdym razie zanim ruszy w gore to zaliczy conajmniej 75 przynajmniej taka
    jest moja "kontrprognoza" wynikajaca z wielkiego klina znizkujacego + obecnie
    korekcyjnego trojkata

    http://stooq.com/q/a/?s=dx.f&i=w&u=294895 (trzeba oddalic wykres)

    zasieg klina to 110, poziom ostatnio widziany w czerwcu 2002 roku. wiazalo sie
    to wtedy z koncowka bessy i mysle ze teraz bedzie podobnie