eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada › Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
  • Data: 2007-04-23 20:23:22
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: "Pen" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
    news:f0ifld$qnb$1@kushnir.sileman...
    > Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale nie masz żadnej pewności, że się
    > podszywał. Inteligo przy połączeniach wychodzących do klientów faktycznie
    > może przełączyć klienta do IVRa. Stosują to, gdy np. wyślesz jakąś prośbę
    > via poczta wewnętrzna i poprosisz o rozmowę zwrotną. Jeżeli wymaga to
    > zautoryzowania klienta, przełączają do IVRa, proszą o zautoryzowanie się i
    > wybranie "0" celem połączenia z konsultantem.

    Ma to też jeden + . Prosisz o kontakt w ważnej sprawie: coś nie działa i jak
    oddzwonią chętnie przełączą do zalogowania. Można oszczędzić na koszcie
    połączenia, choćby zza granicy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1