eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenadaRe: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
  • Data: 2007-04-23 14:34:08
    Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A jesli chca tylko zaproponowac jakas niepotrzebna usluge albo zapytac
    > czy ktos istotnie zaplacil za cos tam KK, to powinna im wystarczyc
    > odpowiedz "to ja" na pytanie czy rozmawiaja z odpowiednia osoba. I tak
    > nie da im to zadnej gwarancji, ale przeciez nie o to im tez chodzi.

    I tak właśnie jest. Jedynie PROPONUJĄ przełączenie do IVR w przypadku
    gdy chcesz przy okazji tej rozmowy zwrotnej dokonać jakiejś dyspozycji
    albo wyjaśnić/sprawdzić coś co wymaga zalogowania do kanału telefonicznego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1