    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Date: Sat, 7 May 2005 22:06:15 +0200

    news:d5iknv$7r7$3@inews.gazeta.pl...

    > to nie jest paryzancki sposob.
    > opiera sie nie na technicznych zabezpieczeniach, ktorych coraz wiecej
    > sie oczywiscie pojawia, ale na zaufaniu do instytycji, ktora te karty
    > wydaje.

    O partyzantce napisałem nie całkiem przypadkowo ;)
    Otóż wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało, że transakcje typu
    IO wciśnięto na siłę w jakieś przedpotopowe procedury pochodzące
    jeszcze z czasów Mail-Order, kiedy zapewne nie było niczym niezwykłym
    wielomiesięczne oczekiwanie na spływ informacji.
    Powyższe to oczywiście tylko mój domysł, ale chyba mógłby nieźle
    tłumaczyć zupełną nieprzystawalność procedur do współczesnych
    czasów, kiedy to cała komunikacja odbywa się elektronicznie i ponoć
    w mgnieniu oka.

    Pix