  • Data: 2005-05-08 09:50:27
    Temat: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego na wieki? Srodki sa zablokowane w takiej sytuacji, ale sa
    > _bezpieczne_.

    Tylko co Ci po _bezpiecznych_ środkach,
    których _nigdy_ nie będziesz mógł uzyć?
    A z biegiem czasu (po każdej transzkcji, która już po autoryzacji
    nie doszła do skutku) na koncie będzie Ci rosła suma
    środków "_bezpiecznych_", tylko dla Ciebie zupełnie niedostępnych.

    > Pozwalaja, pozwalaja. Blokuje sie srodki i tyle. Jakos wczesniej kiedy
    > placilem eKarta bank mogl mi zablokowac te srodki np. na miesiac i ja
    > spalem spokojnie. Teraz srodki wrocily po 10 dniach i sa widoczne tak
    > naprawde na zewnatrz.

    Brrrr, teraz to już chyba bzdury piszesz,
    co to znaczy "sa widoczne na zewnatrz"?
    Czy Ty jesteś "na zewnatrz"?