  • Data: 2009-04-15 16:50:14
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kart kredytowych
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    donald pisze:

    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > A jesli "mnie" zastapi kolega pracownika banku? Ba, jesli "ja" - nawet
    > nie istnieje i "kolega" pracownika banku a pracownik banku to ta sama
    > osoba?

    Primo nie wiem czy zauważyłeś ale za każdym pracownikiem są kamery
    skierowane na jego komputer ale najprawdopodobniej łapie większy obraz
    także i klienta. Nie wiem czy to standard ale w bankach w których bywam
    tak jest
    po drugie jakby nie było kamer to mógłby by być jednorazowy numer. Przy
    większej liczbie oszukanych szybko okazało by się że akurat dany klient
    był za granicą, na zebraniu itp. Dodatkowo jeżeli zgłosi się wielu
    poszkodowanych i okaże się że wszyscy byli obsługiwaniu przez 1
    pracownika to wniosek jest jednoznaczny
    Pomijam już nawet weryfikację podpisu przez grafologa