eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczeństwo przeglądarek internetowych - raport CERT Polska. › Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
  • Data: 2005-01-24 13:00:11
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:j2r9v0pla1975ij90fb0nepf68d0aku73t@4ax.com...

    > Co niczego nei zmienia.

    Ty umiesz czytać czy niepotrzebnie się męczę? Zmienia bardzo dużo. Nie zrobisz
    sobie kuku pracując na ograniczonym koncie.

    > W wypadku systemu tak by było. W wypadku MS Windows da się bez
    > problemowo.

    Jak??? Z niecierpliwością czekam na Twojego exploita...

    > Nie jest. Natomiast jest to głownei domena MSIE.

    MSIE jest najpopularniejszym programem działającym w sieci. Powoli popularność
    zaczynają zyskiwać FF oraz GG i coraz częściej zaczyna się słyszeć o dziurach w
    tych programach. Śmiem wysunąć tezę, że ilość dziur w programie X jest podobna
    do ilości dziur w podobnej funkcjonalności programu Y - pozostaje tylko kwestia
    ich wykrycia ściśle zależna od popularności.

    > I łatwiej potem trozsyła się spam, łatwiej instaluje programiki które
    > podmieniają strony startowe etc.

    A o czymś takim jak strefy, zaufane witryny to Ty słyszał?
    yamma