  • Data: 2011-06-19 10:00:04
    Temat: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.06.2011 11:39, Bogdan B. wrote:

    > Jeszcze ważniejsze pytanie *czy* wystawi w takiej sytuacji.
    > A uważam że *wystawi*. A posiadacz karty oczywiście do sądu itd, itp.
    >
    > Podsumowałbym to tak - w mojej opinii jeżeli bank uzna że ma
    > wierzytelność (nieważne sporną czy wymagalną) użyje takich środków
    > do jej ściągnięcia, jakie sobie zapewnił.

    I tak to wyglada w przypadku "dziwnych operacji" na koncie, moze poza
    tymi najbardziej oczywistymi, gdzie bank jest pewnien, ze nie straci.

    A jak bank jest pewien, ze straci - to skonczy sie najprawdopodobniej
    czyms w stylu:

    "Rozumiemy Pana sytuacje, ale z naszego punktu widzenia
    dopelnilismy wszelkiej starannosci i wedlug naszego dzialu
    prawnego powinien Pan dochodzic swoich naleznosci w sadzie
    wlasciwym dla strony, ktora obciazyla Pana karte, tj. w Mexico
    City".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org