    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Date: Sun, 19 Jun 2011 12:00:04 +0200
    <s...@h...ck.polsl.pl> <itf1j7$fsg$4@news.onet.pl>
    <itfs2e$5l3$11@inews.gazeta.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iti780$a2m$2@inews.gazeta.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <itj42r$aqu$3@inews.gazeta.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <itjdtc$bba$1@inews.gazeta.pl>
    <4dfd9437$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <itk4va$raj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4dfda321$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <itkako$tnp$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4dfdc3e9$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>

    On 19.06.2011 11:39, Bogdan B. wrote:

    > Jeszcze ważniejsze pytanie *czy* wystawi w takiej sytuacji.
    > A uważam że *wystawi*. A posiadacz karty oczywiście do sądu itd, itp.
    >
    > Podsumowałbym to tak - w mojej opinii jeżeli bank uzna że ma
    > wierzytelność (nieważne sporną czy wymagalną) użyje takich środków
    > do jej ściągnięcia, jakie sobie zapewnił.

    I tak to wyglada w przypadku "dziwnych operacji" na koncie, moze poza
    tymi najbardziej oczywistymi, gdzie bank jest pewnien, ze nie straci.

    A jak bank jest pewien, ze straci - to skonczy sie najprawdopodobniej
    czyms w stylu:

    "Rozumiemy Pana sytuacje, ale z naszego punktu widzenia
    dopelnilismy wszelkiej starannosci i wedlug naszego dzialu
    prawnego powinien Pan dochodzic swoich naleznosci w sadzie
    wlasciwym dla strony, ktora obciazyla Pana karte, tj. w Mexico
    City".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org