    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezplatne uslugi bankowe.
    Date: Sun, 19 Jan 2014 11:02:55 +0100

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    [ciach]

    > A skąd pieniądze biorą się na oszczędnościowym?
    > Wpłacić bezpośrednio raczej nie można.

    Jak to nie mozna wplacic bezposrednio pieniedzy na konto oszczednosiowe?
    W Millennium nie ma z tym problemu i taka wplata jest bez prowizji (chyba
    zeby i to sie juz zmienilo w 2014 roku, na razie nie sprawdzalem). Nie wiem
    jak w innych bankach, ale ja wlasnie za to lubilem Millennium ze maja duzo
    oddzialow i wplaty na wlasne konto sa (byly) bez prowizji. Jak mi ktos mowil
    ze za wplate na wlasne konto w jakims PKO czy BGZ (lub nawet za wpalte
    na konto odbiorcy w jego banku) to mowilem ze to jest nienormalne. Niestety
    i w Millennium sie to skonczylo.

    > IMO jest dużo takich kont, ale nie są one zupełnie
    > bezpłatne -- trzeba utrzymać na nich jakieś obroty,

    To wszystko niestety nie dla mnie. Nie mam stalych dochodow a wplaty
    na konto sluza mi wylacznie do tego zeby zrobic platnosci. Na codzien
    stan konta jest przewaznie zerowy.
    AM