  • Data: 2009-01-16 13:33:47
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:810e4d10-3a26-467a-b576-3c14c05a2173@w1g2000prm
    .googlegroups.com...
    On 16 Sty, 13:14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Tak wiec ma byc konto, ktore od razu ma jakies fajne oprocentowanie a nie
    > takie, ze bede sie musiał bawic na przerzucanie miedzy rachunkami.

    To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !

    no to powodzenia kiedy nie przysla tokenagsm, mi token gsm nie przyszedl na
    komorke a na infolini
    babka stwierdZila ze jedyny sposob na ponowne otrzymanie (a nie przyszlo
    nic) to odwiedzenie eurobanku, nie rozumiem k. czemu jakas pinda na stoisku
    w hipermarkecie ma miec wieksze uprawnienia
    niz osoba na ifrolini ktora mi go wydawala (nieskutecznie). Jako ze w moim
    miesce nie ma
    eurobanku to niestety z banku korzystac nie moge.

    A co jakbym byl przykuty do lozka? Nie po to zakladam konto przez kuriera by
    zapieprzac do placowki.

    --
    http://ProgramPartnerski.detalowiec.pl - zarób kilka tysięcy miesięcznie!
    zobacz też http://Wspolna-Flaszka.PL i