  • Date: Fri, 16 Jan 2009 20:12:03 +0100
    From: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpłatnośc mbanku

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !
    >

    > no to powodzenia kiedy nie przysla tokenagsm, mi token gsm nie przyszedl
    > na komorke a na infolini
    > babka stwierdZila ze jedyny sposob na ponowne otrzymanie (a nie przyszlo
    > nic) to odwiedzenie eurobanku, nie rozumiem k. czemu jakas pinda na
    > stoisku w hipermarkecie ma miec wieksze uprawnienia
    > niz osoba na ifrolini ktora mi go wydawala (nieskutecznie). Jako ze w
    > moim miesce nie ma
    > eurobanku to niestety z banku korzystac nie moge.
    >
    > A co jakbym byl przykuty do lozka? Nie po to zakladam konto przez
> [...]
    Przerabialem token kilka razy. Na szczescie placowke mam pod nosem.
    Problem byla Nokia e51. Cos tam nie halo.
    Wzialem stary telefon i odebralem sms.
    W Nokii e51 wklepalem recznie adres tokena i sciagnalem.
    Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu nie
    szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    Po za tym konto w Eurobanku bez zarzutu.
    Przelewy smigaja jak nalezy.
    U mnie Eurobank sluzy jako konto oszczednosciwo-rozliczenio - bez karty.
    DO wyplat mam mBank a teraz testuje Aliora. Trzymam w każdym z nich
    drobne kwoty i na biezaca przelewam z Euro. Na razie wygodne.