eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Data: 2003-10-24 07:51:33
    Temat: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Strange" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bn97uh$cd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >
    > Użytkownik "Sztoker" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:928gpv417fcpf1e34hls9a2t2bjoaqpj2u@behind.the.s
    hadows...
    > > On Thu, 23 Oct 2003 20:19:50 +0200, Strange wrote:
    > >
    > > >Moze ktos zna jakis paragrafik,
    > > >z góry dziękuję,
    > >
    > > Teoretycznie personel sklepu zachował się prawidłowo. Karta nie jest
    > > twoją własnością i w sytuacji jak opisana mieli obowiązek ją zniszczyć.
    >
    > OK, nie mam żalu do kasjerki (chociaż jej przełożona mogła pozwolić mi
    > sprawdzić sytuację).Natomiast głównym winowajcą jest jak sądzę centrum
    > autoryzacji, które naraziło mnie na stres, koszty i inne nieprzyjemności.

    Sam sobie odpowiedziales na pytanie.
    Pretensje zglaszj do banku przez który sie najadles wstydu. Nie do sklepu -
    który zastosowal sie po prostu do procedury.

    Sklep jest niewinny - i ja bym sie raczej cieszyl ze tak skrupulatnie
    przestrzega standardów bezpieczenstwa.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent
    (Szymon Majewski)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1