  • Data: 2002-03-25 00:02:07
    Temat: Re: "Bezprowizyjna" karta Fortisa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar 2002 m...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ McDonalds się tego boi i informuje, że kawa jest gorąca - jakby ktoś nie
    >+ wiedział i się broń Boże sparzył :-)

    Widać tu i ówdzie poszedł do sądu i przegrał ;)
    [...]
    >+ Kiedyś słyszałem o takich projektach a propos reklamy - czego nie powinno się
    >+ robić, a co powinno (plus projekt prawny). Zbiór pobożnych życzeń - umarł
    >+ śmiercią naturalną.

    "powinno" jest zbiorem jak wyżej.
    Nie "powinno" a *musi* - i będzie działało.

    Przypomnę że za zachodnią granicą taka firma od klejów i innych
    materiałów malarskich wstrzymywała oddech przy teście, w którym
    na pędzlu wisiało 75 kG. Pędzel był przyklejony do sufitu
    rzeczonym klejem malarskim, a test robiony przez biegłych
    wskutek "skargi o podejrzenie" ichcniej federacji konsumentów.
    Tak, tam NIE WOLNO podawać nieprawdziwej informacji w reklamie... !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (niezamieszany w liczenie kart Fortisa)