  • Data: 2002-03-27 18:39:09
    Temat: Re: "Bezprowizyjna" karta Fortisa
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    VISA)

    > Nie jest to takie oczywiste, przynajmniej w swietle pierwszego
    akapitu.

    > W przypadku kiepskiej pozycji przetargowej mozna zaplacic gotowka albo
    > te 2.5%, ale w biurze za wycieczke? Ja bym ich postraszyl, ze pojde do
    > innego biura - teraz nie ma zadnego sezonu, wiec kazdy klient jest
    > na wage zlota (przynajmniej w normalnym biurze).

    Ja akurat wstapilem tam, bo byla naklejka "VISA". Niestety prowizja
    wyszla na jaw dopiero przy placeniu. Jest jednak jeszcze gorzej, bo
    wczoraj (po interwencji w POLCARDzie), gdy placilem za reszte imprezy,
    sytuacja powtorzyla sie - tzn. zno mialem bieg 2x50m. A pani RG
    twierdzial, ze rozmawial z wlascicielem biura. W kazdym razie nie
    zamierzam wiecej korzystac z ich uslug (oczywiscie biura). Niedawno
    dostalem kolejna odpowiedz ani RG, ktora twierdzi, ze zostaly
    przedsiewziete odpowiednie kroki w stosunku do tego biura. No coz,
    zobaczymy jak to bedzie. Nawiasem mowiac (odnosnie ktoregos z ostatnich
    watkow o szybkosci odpowiedzi bankow na nadsylana poczte elektroniczna),
    z moich pierwszych kontaktow z PLCARDem jestm zadowolony.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl