eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Bezprowizyjna" karta FortisaRe: "Bezprowizyjna" karta Fortisa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gamma.ru!Gamma.RU!newsfeed00.sul.t-online.de!t-onlin
    e.de!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Maciej Loret" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Bezprowizyjna" karta Fortisa
    Date: Wed, 27 Mar 2002 19:39:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <a7t3p4$qie$1@news.tpi.pl>
    References: <a7eft9$4b5$1@news.tpi.pl> <a7gagc$chs$1@news.tpi.pl>
    <a7he0n$csl$1@news.tpi.pl> <t...@4...com>
    <a7jrtj$s9a$1@news.tpi.pl> <2...@4...com>
    <a7nlo2$75h$3@news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc198.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1017254500 27214 213.76.50.198 (27 Mar 2002 18:41:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Mar 2002 18:41:40 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:172939
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    > > Od razu napisalem do pani RG (dziekuje Wojtkowi Pieckowi za
    > > przypomnienie e-maila'a), ktora sprawa sie zajela. Z jakim efektem?
    > > Poinformuje w srode, bo ide wplacic reszte pieniazkow (oczywiscie
    VISA)
    >
    > Nie jest to takie oczywiste, przynajmniej w swietle pierwszego
    akapitu.
    >
    > W przypadku kiepskiej pozycji przetargowej mozna zaplacic gotowka albo
    > te 2.5%, ale w biurze za wycieczke? Ja bym ich postraszyl, ze pojde do
    > innego biura - teraz nie ma zadnego sezonu, wiec kazdy klient jest
    > na wage zlota (przynajmniej w normalnym biurze).

    Ja akurat wstapilem tam, bo byla naklejka "VISA". Niestety prowizja
    wyszla na jaw dopiero przy placeniu. Jest jednak jeszcze gorzej, bo
    wczoraj (po interwencji w POLCARDzie), gdy placilem za reszte imprezy,
    sytuacja powtorzyla sie - tzn. zno mialem bieg 2x50m. A pani RG
    twierdzial, ze rozmawial z wlascicielem biura. W kazdym razie nie
    zamierzam wiecej korzystac z ich uslug (oczywiscie biura). Niedawno
    dostalem kolejna odpowiedz ani RG, ktora twierdzi, ze zostaly
    przedsiewziete odpowiednie kroki w stosunku do tego biura. No coz,
    zobaczymy jak to bedzie. Nawiasem mowiac (odnosnie ktoregos z ostatnich
    watkow o szybkosci odpowiedzi bankow na nadsylana poczte elektroniczna),
    z moich pierwszych kontaktow z PLCARDem jestm zadowolony.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1