eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwotyRe: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
  • Data: 2007-03-05 18:18:38
    Temat: Re: Bilet easyJet, płatność VE Inteligo, brak ściągniętej lub zablokowanej kwoty
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jest to moja pierwsza rezerwacja w easyJet :( a lot mam za 2 dni :/
    > Proszę o poradę tudzież o dobre słowo że wszystko jest ok.

    Jest OK, leć ... i pamiętaj o tym, żeby utrzymywac stan konta powyzej
    tej kwoty.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1