  • Data: 2009-11-02 13:05:47
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A iluż to pracowników UMCS pobierających wypłaty w gotówce
    > nie ma stałego łącza, albo nie może z niego skorzystać będąc w pracy?

    oki, niektórzy pracownicy UMCS (pewnie ci, którzy nie są szczególnie
    lubiani w kasie) dostaną wypłatę w bilonie...

    ciekawe kiedy ZUS zacznie "namawiać" emerytów i rencistów do zakładania
    kont?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    moja mama pracowała w firmie państwowej, kiedyś ofcorz wszyscy dostawali
    kasę w gotówce, ale później szef stwierdził, że WSZYSCY mają dostawać na
    konto, które MUSZĄ sobie założyć w placówce PKO, w którym firma miała
    konto główne...i wszyscy założyli, było to naście lat temu, ale konta
    (większość) ma do dzisiaj