  • Data: 2009-11-02 18:28:03
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hcn2qq$fo4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Odsetki otrzymane w banku nie wystarczą nawet na zakup ulgowego biletu
    > tramwajowego w jedną stronę, żeby do tego banku po swoje pieniądze
    > dojechać.

    Widocznie masz male oszczednosci.

    >O przypadku, gdy do banku musze jechać do innej miejscowości,
    > nawet nie chce myśleć.

    Do tego celu sluza karty bankowe i bankomaty.
    Nie mysl za duzo, bo ci to nie wychodzi.

    > W tych bankach, które liczą sobie ciężka kasę za każdą, najmniejszą
    > czynność, zapewne kolejek nie ma. Ale akurat takie banki nas w tej
    > dyskusji nie interesują.

    > A gdyby Polbank zbankrutował, to wtedy o swoje pieniądze mam się
    > upominać w Atenach?
    > Dziękuję, postoję ;)

    Ale co ci przeszkadza, ze w Atenach?
    I czy konta w tym Polbanku nie sa objete gwarancjami?
    I czy znasz naprawde przypadki ze jakies banki w Polsce bankrutowaly i
    ze klienci tracili pieniadze?

    A co bedzie jak cie okradna, mieszkanie sie spali, czy tez powodz
    przyjdzie?
    TA