  • Data: 2009-11-03 00:47:25
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-02, pmlb <p...@d...com> wrote:

    [...]

    > Wyimaginowany. A konkretnie to ile on wyniosi?

    Tyle, że mamy dziurę budżetową.

    > Zawsze pracodawca moze zamknac biznes, czy jest to obowiazek?

    Zawsze pracownik może poszukać innej pracy, czy jest to obowiązek?
    Owszem, czasem jest, bo związki drą ryja i sięgają po kasę podatnika.
    PKP PR też mogą "zawsze zamknąć biznes"? A czytałeś w gazetach ile
    to stocznie już wyciągnęły kasy od podatnika?

    > Ile wydajesz zlotowek za to, ze ktos nie ma konta, mozesz to podac kwotowo?

    Ile wydajesz za każdą sekundę pierniczenia głupot na usenecie?
    Nic nie wydajesz? Prąd za darmo?

    > Jestes w stanie zagwarantopwac, ze jak pracodawca zostanie w 100% zwolniony
    > z wszelkich kosztow typu koncesje, podatki oto o ta kwote podniesie
    > pracownikowi pensje?

    I teraz następuje coś co się nazywa "sprawdzam":

    Tak. Chcesz na piśmie?

    Hint: jestem pracodawcą, więc proszę zwolnij mnie z wszystkich podatków,
    jakie opłacam z tytułu dochodów w działalności, a chętnie pracownikom
    podniosę pensję moim pracownikom o dokładnie taką kwotę, o jaką
    zmniejszą się ich obciążenia podatkowe.

    Ooo nie możesz zwolnić?! Więc sobie tak tylko pobredzałeś radośnie
    na usenecie? Ojej, jaka szkoda...

    > Najwiecej (jak bys choc raz w zyciu przeanalizowal budzet) panstwo daje
    > bankom.

    Nie *daje*, a *oddaje*. I wcale nie *najwięcej*, bo to jest dokładnie
    wyliczone ile procent PKB idzie na obsługę długu.

    > Zarowno bezposrednio jak posrednio - to ok 60-70% calosci budzetu.

    Ba. Daj 160-170%. Jak szaleć, to szaleć.

    > Nie dosc,ze panstwo zaciaga pozyczke w twoim imieniu na... no wlasnie na
    > niewiadomo co bo ciagle brakluje na wszystko a pozyczek jest coraz wiecej,
    > ty je bedziesz spalcac.

    No. A pieniądze idą np. na obsługę kasową budżetówki, przywileje
    i kupę innych niepotrzebnych rzeczy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl