  • Data: 2009-11-02 22:48:55
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Trafniejsze byłoby porównanie jednego konta do seksu w małżeństwie z
    > miłości, a drugiego do seksu w małżeństwie z obowiązku.

    a seks z obowiązku małżeńskiego to grzech albo inna obraza moralności? :P

    bo jeśli dobrze łapię ideologię korwinistyczna, pasy bezpieczeństwa są
    złe bo nakazały ich zapinanie rządy narodowo-socjalistyczne. W ogóle pasy
    bezpieczeństwa to prawie gwałt z premedytacją albo inna podobna zbrodnia :P

    Podobnie, jak mniemam, złe są założone w wyniku nacisku narodowych socjalistów
    rachunki w bankach. A ideałem byłby bank bez pełnej ksiegowości, ktory dla
    oszczedności papieru rozlicza się z urzedem skarbowym na podatku liniowym,
    obliczanym na podstawie elektronicznej książki przychodów i rozchodów banku :P