  • Data: 2009-11-06 01:34:45
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hcvrcj$dh4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Zresztą najlepiej zaproponuj swojej babci, że jej założysz konto w banku
    > internetowym i że emeryturę będzie sobie wybierała z bankomatu, a wtedy
    > sam się przekonasz, co twoje pomysły są warte.

    Nie mam juz babci.
    Matka ma 78 lat i rachunki w kilku bankach.
    Emerytura przychodzi jej normalnie, na konto.
    Matka korzysta z karty w sklepie, i bankomacie. Uwaza to za bardzo
    wygodny wynalazek.

    > No właśnie! Następny dowód na to, że otrzymując świadczenia na konto, a
    > nie do ręki, pracownik/emeryt jest narażony na napad!
    > ZUS przelewał staruszkowi emeryturę na konto, a on żeby mieć za co żyć,
    > musiał po nie iść do banku!
    > W banku bandziory przyobserwowali, że gość wypłaca pieniądze i poszli za
    > nim, napadając na niego w dogodnym miejscu.
    > Trudno o lepszy dowód na bezsensowność pomysłu, żeby ludziom wbrew ich
    > woli przelewać należne im świadczenia na konta bankowe.

    Gdyby mial karte nie chodzilby po wyplate do banku, tylko ta karta by
    placil, a od czasu do czasu wyplacal sobie jakas gotowke z bankomatu.
    W razie napadu oddalby wszytsko bez walki, bo mialby to ubezpieczone.

    > Jeśli jest w cenie karty, to karta już nie jest darmowa.

    Pisalem w innym miejsu.
    W VW MASZ UBEZPIEZPIECZENIE KARTY ZA DARMO.

    > A jeśli za ubezpieczenie trzeba zapłacić, to zarówno ten koszt, jak
    > wszystkie inne koszty związane z wypłata wynagrodzenia powinien pokryć
    > pracodawca, gdyż zapłata pracownikowi za wykonaną pracę to jest jego
    > podstawowy obowiązek.

    Mhm. Moze jeszcze powinien zapewnic ochroniarza eskortujacego pracownika
    raz gotowka do jego domu. A w domu zainstalowac mu sejf do trzymania tej
    gotowki?

    > Poczytaj dłużej tę grupę, to zmienisz zdanie.

    Ale ja znam takie sprawy z wlasnej praktyki.

    > Tak, warto. A kto za to zapłaci?

    Mozna wybrac konta calkiem darmowe, jesli nawet dla kogos obciazenie
    rzedu 1-2zl miesiecznie jest duzycm obciazeniem.
    Pisalem to kilka razy.
    Pisali ci to inni.
    Niestety, chyba masz klopoty ze zrozumieniem.

    > Jak na razie oficjalnym środkiem płatniczym w Polsce są "bilety
    > Narodowego Banku Polskiego" i to bez względu na to, co będą tu na ten
    > temat pisać pracownicy komercyjnych banków lub finansowi ignoranci.

    Ale jak to? No, ale skoro w ten sposob argumentujesz... Czy w takim
    razie wg ciebie bilon jest czyms nielegalnym?

    > Kończę już tę dyskusję z tobą, bo widze że wypowiadasz się na tematy, o
    > których nie masz pojęcia, więc po prostu szkoda na to mojego czasu.

    Mhm.
    Uff, i bardzo dobrze.
    Widze ze jestes calkowicie niereformowalny. Zaloz sobie partie z kol.
    pmlb.
    Zycze sczescia.
    Pa.
    TA