  • Data: 2017-10-11 15:03:41
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orkv2l$34m$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-11 o 13:23, J.F. pisze:

    >Ktoś, kto by nam zechciał sprzedać coś na fv z odroczonym terminem
    >płatności, a w zamian za to dostanie weksel, z którego odpowiadamy
    >my, jak i jeszcze jeden kontrahent.

    A znasz takiego ?
    Bo na ile ja znam, to sprzedawca chce pieniadze, a nie jakies dziwne
    kombinacje z wekslem nieznanej osoby.

    No i ciagle nie odpowiedziales na podstawowe pytanie - jak zamienic
    ten weksel na pieniadze, po uplywie oznaczonego terminu.

    P.S. Czy w ogole mozna nazwac takie wreczenie weksla zapłatą ?
    Bo pieniadze to jak rozumiem dopiero z tego beda ...

    >Fakoring nie oznacza ze dotyczy tylko faktur. Nie ma przeszkód, aby
    >był
    weksloring :)

    Nie ma, tylko po co komplikowac byty.
    Poza tym przeciez dobrze ci radzilem - idz do bankow, uswiadom ile
    zarobia na weksloringu, to zaraz zaczna lobbowac za zmianami w ustawie
    :-)

    >I tak i tak.

    To tak praktycznie - gdzie sie mam udac, aby pozyczyc pieniadze pod
    zastaw cudzego weksla ?

    P.S. pod zastaw ? To co dalej - pozyczkodawca sam sie uda do wystawcy
    po pieniadze, czy ja mam drugi raz pozyczyc pieniadze, oddac pierwsza
    pozyczke, odebrac weksel, udac sie do wystawcy, uzyskac pieniadze,
    oddac druga pozyczke :-)

    J.