  • Data: 2017-10-11 15:13:23
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-11 o 15:03, J.F. pisze:

    > A znasz takiego ?
    > Bo na ile ja znam,

    JFie, naprawdę nie ma sensu dyskutować z twoim "nie wiem", "nie
    rozumiem", "nie znam się" - to akurat jest fakt powszechnie znany, że
    mało wiesz, a dużo piszesz.

    > to sprzedawca chce pieniadze, a nie jakies dziwne
    > kombinacje z wekslem nieznanej osoby.

    A znasz sprzedawców, którzy zgadzają się na odroczenie terminu płatności
    na fakturze? Potrafisz to sobie wyobrazić? Jeśli tak, no to tak samo
    jest z wekslem, tyle że to lepsza sytuacja dla sprzedawcy.

    > No i ciagle nie odpowiedziales na podstawowe pytanie - jak zamienic ten
    > weksel na pieniadze, po uplywie oznaczonego terminu.

    Przedstawić weksel do zapłaty lub dochodzić roszczenia przed sądem. W
    tym drugim przypadku sprzedawca jest w lepszej sytuacji, niżby został z
    samą fakturą z odroczonym terminem płatności.

    > P.S. Czy w ogole mozna nazwac takie wreczenie weksla zapłatą ?
    > Bo pieniadze to jak rozumiem dopiero z tego beda ...

    Można. Myślałem, że podstawy znasz.

    > To tak praktycznie - gdzie sie mam udac, aby pozyczyc pieniadze pod
    > zastaw cudzego weksla ?

    Najprościej do dłużnika wystawcy weksla.
    Sposobów jest wiele, jak nie widzisz potencjału, to szkoda pisania, to
    dla inteligentnych jest narzędzie :)

    > P.S. pod zastaw ? To co dalej - pozyczkodawca sam sie uda do wystawcy po
    > pieniadze,

    TO już zależy od umowy, ale jest to możliwe też tak, jak napisałeś.

    --
    Liwiusz