  • Data: 2017-10-16 13:43:15
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2017-10-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Niekoniecznie. Pieniądze można pożyczyć z międzybanku.
    >Tak, można pożyczyć pieniądze na pożyczkę.

    Ba - czasem nawet do funduszy wlasnych mozna ja zaliczyc.

    Tylko - to ciagle sa uzyskane srodki, z ktorych chcesz udzielic
    kredytu.

    A byc moze tak nie trzeba - najpierw "udzielisz kredytu", a jak
    zobaczysz ze za duzo przelewow wyszlo, to szybko do miedzybanku po
    pozyczke, zeby na koniec dnia nie miec debetu w NBP :-)

    J.