  • Data: 2009-03-08 19:42:15
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 15:25, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Co to takiego Taxpayer ID? Bo cos mi sie kolacze, ze mozna dostac cos
    > takiego zakladajac firme w USA.

    To taki numer "dla uposledzonych" co to nie sa obywatelami ani LPR
    (legal permanent resident), wiec nie maja SSN, a z jakichs powodow
    musza zaplacic podatki w USA. Aha, taka potrzebe otrzymania nalezy
    umotywowac. Przypuszczam ze prowadzenie firmy jest wystarczajacym
    powodem :). Na pewno znajdziesz info w google.

    > Zastanawia mnie równiez konto Max Rate Checking w firmie Etrade: "To apply
    > online, you must be a U.S. resident with a valid U.S. address and Social
    > Security number. All other applicants should call 1-800-ETRADE-1
    > (1-800-387-2331)." Biorac pod uwage, ze konta brokerskie otwieraja kazdemu
    > (nawet cudzoziemcowi bez SSN i z zagranicznym adresem), moze i z checking
    > przejdzie, jak sie trafi na sensownego konsultanta?

    Generalnie: bez SSN nie da sie otworzyc nic przez internet. Twarza w
    twarz albo przez telefon jest inaczej.

    Obejrzyj tez np. CHASE - kiedy probujesz otworzyc konto czekowe,
    dostajesz taki komunikat:

    Product offerings and features may differ among geographic locations.
    With your Zip Code, we can make sure you see accurate information. If
    you live outside the United States, please use code 99999 and visit
    www.Chase.com/IFS to learn more about Chase International Financial
    Services.

    Banki wiedza, ze ludzie moga potrzebowac konta w Stanach - nalezy po
    prostu pytac. Do skutku. :)