eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBledne dane w dyspozycji przelewuRe: Bledne dane w dyspozycji przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!fargo.cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!new
    s.gazeta.pl!not-for-mail
    From: bartek <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bledne dane w dyspozycji przelewu
    Date: Tue, 13 Aug 2002 17:48:30 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <1...@4...com>
    References: <ajatnh$b05$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: b...@i...pl
    NNTP-Posting-Host: pg166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1029253687 21627 80.50.38.166 (13 Aug 2002 15:48:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Aug 2002 15:48:07 +0000 (UTC)
    X-User: btkk
    X-Newsreader: Forte Agent 1.92/32.572
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:197812
    [ ukryj nagłówki ]

    >Mam maly problem. Zlozylem dyspozycje przelewu z konta e-Integrum na konto
    >ING O/Lodz. Zdefiniowalem kontrahenta, wpisalem jego nazwisko i nr konta
    >(bledny). Chodzi o to ze pieniadze zostaly zaksiegowane w banku docelowym na
    >przypadkowe konto, bo przeciez brak bylo zgodnosci nawy konta z numerem.
    >Pani z e-Integrum powiedziala ze z ich strony wszystko odbylo sie bez
    >uchybien i zasugerowala mi ze powinienem probowac reklamacji w ING i znowu
    >pojawil sie probelm, mianowicie nie wiem w ktorym banku reklamowac. Czy
    >mozna jakos dokladnie zidentyfikowac bank po numerze? Dziekuje za wszelka
    >pomoc.

    Bank, z ktorego pieniadze wychodza nie jest w stanie zweryfikowac
    poprawnosci numeru z nazwa, wiec to Slaski przyjal przelew bez
    sprawdzenia poprawnosci. Oczywiscie te pieniadze nie przepadly. Moze
    uderz najpierw do tego oddzialu. Tutaj http://bazy.hoga.pl/banki.asp
    znajdziesz namiary na podst nr rozliczeniowego. Zadzwon, przedstaw
    problem, najlepiej pogadaj z kims z dzialu rozliczen. Kaza Ci wyslac
    np faks z reklamacja. Dalej to ich problem, ze nie chcialo im sie
    sprawdzac. Taki przelew powinien byl zostac odrzucony i wrocic na
    Twoje konto. Nic straconego. Niestety mam wrazenie, ze bardziej sie
    bankom oplaca wyjasniac takie sytuacje niz weryfikowac poprawnosc
    przelewow przychodzacych.

    pozdrawiam
    bartek wysocki

    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1