eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBłędy w FortisieRe: Błędy w Fortisie
  • Data: 2003-09-02 09:26:30
    Temat: Re: Błędy w Fortisie
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alojzy Kluska <a...@o...pl> napisał(a):

    > Widać moja reklamacja nie
    > spodobała się Fortisowi bo nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi.

    Hej
    Mam to samo.
    Zazwyczaj po ok. 2 tyg. dzwonię do infolinii i pytam dlaczego nie
    odpowiedzieki mi na list. Opowiedź jest zazwyczaj taka sama: bardzo
    przepraszamy, ktoś nie zauważył.

    Wnioski są następujące: do złożenia reklamacji i tak niezbędna jest forma
    pisemna i trzeba podreptać do oddziału. Z doświadczenia wiem, ze jak nie
    odpiszą po 3 dniach, to nie odpiszą w ogóle.
    Zresztą Fortis nigdzie nie zobowiązuje się, że na listy będą wogóle
    odpowiadać ani w jakim terminie.

    Pozdrawiam
    Szymon

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1